Pozrite si najnovšie funkcie a aktualizácie HireHop!

Pozastavenie platieb

S novou funkciou pozastavenia platieb teraz môžete pozastaviť prijímanie zamestnancov na určitý čas, ako sú štátne sviatky alebo neočakávané zmeny počasia. Dá sa to urobiť pre každú položku na zákazke, pre vybrané položky a/alebo pre typy položiek – prenájom, práca alebo zákazka. Ak to chcete urobiť, vyberte svoje položky zo zoznamu Dodáva, ak pozastavujete určité položky, alebo v opačnom prípade jednoducho kliknite na ponuku – Pozastavenie platieb.

 

Vo vyskakovacom okne uvidíte nastavenia pre typ položky, pre ktorú chcete pozastaviť platby, dátumy a časy, na ktoré sa toto pozastavenie vzťahuje, a účtované dni v týždni . napr. ak účtujete iba od pondelka do piatku, budete mať 5 účtovaných dní v týždni. Máte tiež možnosť zmeniť % zľavu, ktorú uplatňujete na pozastavenie, takže ak pozastavíte celý deň, necháte to na 100 %; ak však chcete poskytnúť 50% zníženie, môžete zmeniť % tu.

Po uložení bude toto pozastavenie zahrnuté do ďalšej faktúry, ktorá pokrýva obdobie pozastavenia. Toto sa zobrazí ako nový riadok so zápornou hodnotou pre zníženie nájomnej sadzby. Prípadne si v Nastaveniach spoločnosti môžete vybrať možnosť Agregovať pozastavenia platieb, čo znamená, že zníženie bude zahrnuté v cene riadkovej položky na faktúre.

Príjem z aktív

V správe zásob prenájmu je teraz nová karta „Príjem aktív“, ktorá rozdelí vaše využitie aktív a povie vám, koľko vám každé aktívum zarobilo v nastavenom časovom období. Ak chcete zobraziť tieto informácie, váš majetok musí mať čiarový kód a musí byť zaradený do úloh, aby sa zaznamenalo konkrétne využitie majetku.

Môžete nastaviť dátumové obdobie na analýzu týchto údajov a po nastavení môžete vidieť voliteľné stĺpce pre počet použitých dní a % využitia, ako aj príjmy, náklady, zisk a počet pracovných miest, ktoré aktívum v danom období vykonávalo.

Žiadny nedostatok

Teraz môžete pri položkách prenájmu a práce zaškrtnúť tlačidlo Bez nedostatku, aby ste zabránili tomu, aby položka ovplyvnila dostupnosť. Položky sa v zozname zásob nezobrazia červenou farbou, nevypočítajú sa dostupnosť a položky práce sa nezobrazia ani v plánovači zdrojov.

Viac nových funkcií

Rýchlejšie načítavanie domovskej obrazovky.

Nový prehľad nominálnych nákupov analyzujúci vaše náklady podľa nominálneho kódu a ďalšie aktualizované prehľady.

Kalkulačka proporcionálneho týždňa pre položky nákupnej objednávky.

Už čoskoro…

Očakávajte, že tieto nové funkcie budú k dispozícii čoskoro a ešte oveľa viac:

Dodatočné termíny – Čoskoro budete môcť k svojim úlohám pridať ľubovoľný počet dodatočných termínov a tieto mimoriadne termíny tiež prepojiť s konkrétnymi typmi úloh.

Viac adries – Dve ďalšie adresy na zákazke, ktoré možno použiť na čokoľvek, ako napríklad adresu odberu alebo adresu, kde sa bude zariadenie používať.